جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۰۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
توقف یکی از پرونده های زمین خواری

ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز تهران خراب می‌شوند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از پرونده‌های زمین‌خواری‌ مرتبط با استان تهران متوقف شده است، گفت: اقداماتی نیز در راستای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز درحال انجام است.
به گزارش شهرمحمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده مربوط به زمین‌خواری لواسانات و دماوند در این کمیسیون در حال بررسی است، اظهار داشت: سه پرونده دیگر نیز به واسطه شکایت مردم در کمیسیون تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از پرونده‌های زمین‌خواری‌ مرتبط با  استان تهران متوقف شده است، تصریح کرد: اقداماتی نیز در راستای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز درحال انجام است.

پورمختار در ادامه با بیان اینکه گزارش مربوط به پرونده رشوه در فوتبال هنوز نهایی نشده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ کس در جریان این پرونده بازداشت نشده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جلسات انفرادی با بازیکنان، مربیان و داوران در حال برگزاری است که برخی از جلسات توسط من و برخی دیگر نیز توسط آقای رسایی برگزار می‌شود.

 رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه به دنبال به نتیجه رسیدن هرچه زودتر این پرونده هستیم، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 به صورت جدی مباحث مرتبط با این پرونده را پیگیری می‌کند.
نظر شما